fbpx
about-us_01_1
lille-billede-digital
Det bedste ved digital markedsføring

100% målbare resultater

Digital markedsføring er for de fleste virksomheder, en del af en samlet marketingstrategi, og noget som flere og flere flytter større dele af deres samlede budget over på. Tallene lyver ikke, mere end 85% af danskerne har handlet online indenfor de seneste 6 måneder.

Derfor skal du altid stille dig selv disse spørgsmål når det kommer til digital markedsføring 

  • Har jeg en klar digital strategi?
  • Får jeg nok ud af min nuværende markedsføring?
  • Er jeg tilstede der hvor min målgruppe er?
  • Bruger jeg de rigtige medier?
Populære spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Jeg vil gerne findes online af mine kunder, men hvordan gør jeg det bedst muligt? Hos Alpha Agency hjælper vi alle typer virksomheder med at blive fundet bedst muligt på digitale medier.

Vi har samlet nogen af de spørgsmål vi tit får her.

1.Organisk eller betalt trafik?

Se det som en balancegang – organisk trafik bør ikke erstatte betalt trafik.
Betalt trafik er dog det bedste bud, hvis du er på jagt efter hurtige resultater. Søger du derimod det mest økonomiske og effektive på længere sigt, er organiske trafik den rette vej.
Generelt vil det bedste dog være en blanding af organisk og betalt trafik. Hvis du er til stede begge steder, vil du højest sandsynligt øge trafikken på din side og dermed også øge antal konverteringer. Har du to placeringer i søgeresultaterne – en organisk og en betalt – stiger trafikken ofte ret kraftigt.

2.Jeg har en webshop der ikke sælger - hvad gør jeg forkert?

Der er flere parametre der spiller ind her. 
Designet på webshop har meget at sige - lidt som hvis du går ind i en beskidt butik - din lyst falder til at handle der.
Har du trafikken, er det oftest priser, billeder, hastighed og betalingsflow, du bør optimere.

3.Jeg vil gerne have flere forespørgsler via mit website?

Leads kommer sjælendt af sig selv! Derfor skal du igang med markedsføringen. Både Facebook Ads og Google Ads har annoncetyper, som er fordelagtige til lead generering. SEO vil også være fornuftigt. Generelt set handler det om at sprede sit marketingmix ud på flere kanaler, så et potentielt lead, møder dig flere forskellige steder.

4.Jeg kan ikke se resultater af de penge jeg investerer

Når du annoncerer på eksempelvis Google Ads og Facebook Ads, er det vigtigste element at opsætte konverteringsporing. På den måde kan du se hver gang en annonce skaber et salg. Hvis du ikke kan måle på dette, ved du heller ikke om din annoncering skaber værdi for din virksomhed. 

5.Hvad koster det at komme igang?

Det er helt op til dig selv! Men vi vil ikke anbefale at du benytter mindre end 20-30 kroner pr. kampagne. Hvis du benytter mindre får du simpelthen ikke brugbare data ind. Som udgangspunkt er det altid godt at starte småt. Herefter kan du øge budgettet, alt efter hvad der fungerer godt for din forretning, 

6.Jeg vil gerne igang med Google Shopping

Hvis du har mange produkter i den webshop er Google shopping en god idé for de fleste virksomheder. I første omgang skal du uploade dit product feed til Google Mercant center, hvorforefter du kan oprette Google Shopping kampagner i Google Ads.   

7.Jeg bliver ikke fundet på Google?

Så skal du have kigget på din SEO! Hvis du ikke bliver fundet på Google, har du højest sandsynligt heller ikke særligt mange besøgende på dit site. Det er derfor SEO er så vigtigt. SEO tager tid og er ikke noget du kan gøre fra den ene måned til den anden.  

Vores seneste markedsføringsopgaver

IDÉER DER ER BLEVET TIL VIRKELIGHED

Untitled-12Untitled-1
222
logo_11logo_11
logo_0888logo_0888
logo_18logo_18
logo_20logo_20
logo_26logo_26
logo_23logo_23
logo_36logo_36
logo_56logo_56
logo_33logo_33
logo_412logo_412
logo_53logo_53
logo_51logo_51
logo_48logo_48
logo_55logo_55