fbpx
about-us_01_1
lille-billede-FB
Til en billig pris

Facebook annoncering

Med Facebook annoncering kan du tilrettelægge dine kampagner og ramme de målgrupper, der er relevante for din forretning.

Ikke nok med det, så spænder dine annoncemuligheder sig fra statiske annoncer til flotte billedkarruseller eller dynamiske videoer.

Du har med andre ord alle gode grunde til at blive set, hørt og ’liked’ af dine kunder.

Du kan med annoncering på Facebook til billig pris hos Alpha Agency blandt andet se frem til:

  • Oprettelse af præcise målgrupper
  • Optimering af dit indrykningsbudget
  • 100% gennemsigtighed og afrapportering
  • Hjælp fra A-Z, fra tekster til grafisk og til opsætning samt løbende optimering af annoncer
0 501
+

Konverteringer pr. måned

0 700000

Eksponeringer pr. måned

0 72
+

Aktive kampagner pr. måned

0 9499
+

kliks pr. måned

Kom sikkert i mål og nå dine KPI'er

Effektiv annoncering på facebook

Målgruppe

Kom igang på Facebook

Annoncering

Re-marketing

Instagram

Hvordan definerer du din målgruppe?

En af de vigtigste parametre ved en succesfuld Facebook Ads kampagne er at definere en præcis målgruppe, som skaber konverteringer. Derfor anbefales det, at du til at starte med opsætter flere annoncegrupper med forskellige målgrupper. Ud fra den indsamlede date, kan du se hvilken målgruppe der skaber flest konverteringer og målrette dine annoncer hertil. Ligeledes er det vigtigt, at du hele tiden justerer målgrupperne ud fra den data du får ind. Er det f.eks. kun kvinder der laver konverteringer? Så er det spild af annoncekroner, at eksponere dine annoncer til mænd. 

Kom i gang med Facebook

Er din virksomhed ikke til stede på Facebook?

Så kan det kun gå for langsomt med at komme i gang! Facebook er en effektiv kanal til at eksponere din virksomhed på. Årsagen er naturligvis, at det er der dine kunder er. Før du kan lave annoncering på Facebook, skal du have oprettet en virksomhedsside. Hos Alpha Agency har vi flere Facebook Ads specialister, som kan hjælpe dig med at komme i gang – både med din virksomhedsside og din annoncering. 

Husk at producere varierende content i din annoncering!

Generelt er det vigtigt at producere god content til dine annoncer på alle kanaler.

Du kan have fundet den perfekte målgruppe, men hvis dit content ikke er af en høj kvalitet, vil dine annoncer ikke skabe konverteringer. Tilmed skal du variere den content, som du præsenterer for din målgruppe. F.eks. er der nogle personer, som er mest tiltrukket af billeder, andre vil hellere se videoer osv.  Derfor skal du altid oprette flere annoncer i dine annoncegrupper – du vil nemlig aldrig ramme hele din målgruppe med en type af content.

Tænk altid remarketing ind i din annoncering

Du kan naturligvis også køre remarketing annoncer på Facebook

Vi anbefaler altid, at du benytter remarketing på Facebook i dit marketingmix. Remarketing er effektivt, fordi kunden allerede har vist interesse for dit produkt og genkender derfor nemmere dit brand.
I marketingøjemed befinder remarketing målgruppen sig i ”bottom funnel” og er dermed tættere på at foretage et køb.

Det vedste fra begge verdener

Vi sørger at dine kunder altid finder dig

Facebook ejer Instagram, og de deler samme annonceplatform.

Når man bruger annoncering på Facebook, taler man faktisk også  automatisk om annoncering på Instagram. Dine annoncer vil blive vist på Instagram, med mindre du aktivt fravælger det – i hvert fald på de fleste annoncetyper.
Når vi sætter annoncer op sørger vi for at de rammer der hvor dine kunder er, og hvor dine produkter eller services kan sælges.

Populære spørgsmål

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Vil du sikkert i gang med Facebook annoncering og udnytte platformen, så det ikke blot er en reklamesøjle, men en medspiller, der genererer omsætning og målbar værdi? Men har du nogle spørgsmål? Vi har samlet nogen af de ting vi oftest bliver spurgt om.

1.Hvad skal jeg forvente at betale til Facebook?

Før du får brugbart data ind, anbefaler vi at du benytte minimum 20-30 kroner pr. kampagne pr. dag. Selvfølgelig afhængigt af, hvor mange annoncegrupper og annoncer du har.  

2.Hvem ser mine annoncer?

Dette afhænger naturligvis af din målgruppe! Hvis du f.eks. kører remarketing kampagner vil det være personer som tidligere har interageret med din virksomhed, annoncerne eksponeres for. Definere du din egen målgrupper ud fra interesser og demografi vil det være folk der passer til din beskrivelse, som ser dine annoncer. 

3.Kan jeg markedsføre mig i udlandet?

Selvfølgelig kan du det. Og vi er faktisk mestrer i det. Lad trygt os om at oversætte dine annoncer, og opsætte annoncesættet målrettet dine kunder i de respektive lande du er tilstede i, eller vil sælge til.

4.Hvordan sikrer vi at vi når vores KPI'er?

Det vigtigste er at opsætte realistiske KPI´er ud fra dit markedsføringsbudget.
Vil det f.eks. være realistisk at omsætte for 200.000, med et markedsføringsbudget 10.000? - Næppe! Der findes forskellige regnemetoder, hvor du kan regne dig frem til et nogenlunde realistisk billede af, hvor meget din annoncering kan øge din omsætning.   

5.Hvad er dynamiske katalogannoncer?

Med dynamiske katalogannoncer på Facebook, promoverer du automatisk de mest relevante produkter, for personer, som i forvejen har været inde på din hjemmeside. Denne annoncetype kan være rigtigt effektiv. Når annoncen er sat op, er vedligeholdelsen minimal. En rigtig god investering for pengene.

Vores seneste Facebook Ads opgaver

IDÉER DER ER BLEVET TIL VIRKELIGHED

Untitled-12Untitled-1
222
logo_11logo_11
logo_0888logo_0888
logo_18logo_18
logo_20logo_20
logo_26logo_26
logo_23logo_23
logo_36logo_36
logo_56logo_56
logo_33logo_33
logo_412logo_412
logo_53logo_53
logo_51logo_51
logo_48logo_48
logo_55logo_55