fbpx
about-us_01_1
lille-billede-Google
Det bedste ved Google Ads

100% MÅLBARE RESULTATER

Google Ads – før kendt som Google Adwords, er et af de mest udbredte markedsføringsværktøjer – og det er der en vældig god grund til. Et hav af virksomheder benytter denne form for markedsføring. Udarbejdes kampagnerne optimalt, så er det lig med profit.

Ved Google annoncering, betaler man kun for det man får. Det vil sige at du betaler når nogen klikker på din Google Ads annonce. Dette betegnes som ”klikprisen”, som på engelsk ”Cost per click”. Hvis Google annoncering gøres rigtigt, kan det være en fantastisk markedsføringskanal. Dog ser vi desværre tit, at virksomheder ikke opnår det fulde potentiale i deres markedsføring.
Vi er et professionelt Google Ads bureau, som kan sætte gang i dine konverteringer!

0 675

Konverteringer pr. måned

0 1360000

Eksponeringer pr. måned

0 145

Aktive kampagner pr. måned

0 9165
+

Kliks pr. måned

Vores services

Vi skaber trafik - vi skaber salg.

Søgenetværk

Display annoncering

Re-marketing

Google Shopping

Målbare resultater

Kom forrest i køen med søgenetværksannoncer

Med søgenetværksannoncer kan du overhale dine konkurrenter og blive vist øverst på Google.

På den måde overhaler du dem, som ligger på side 1 og som har benyttet tid og penge på SEO. Søgenetværksannoncer på Google er derfor en investering, som viser resultater med det samme. Konverterer dine søgenetværksannoncer ikke? Årsagen til dette er ofte kvaliteten af dine annoncer. De skal være sat korrekt op, med gode søgeord og landingssider. Tilmed skal teksten være fængende, letlæselig og forståelig. 

Øg din eksponering med display annoncering

Vil du gerne nå bredt ud og opnå en høj eksponering?

… Så skal du benytte display annoncering. Ved hjælp af grafiske bannere kan du b.la. eksponere annoncerne for personer, som allerede har besøgt din hjemmeside og har vist interesse for din virksomhed.

Vi har dygtige grafikere ansat, som kan skabe unikke og responsive bannere. Vi kan naturligvis også sætte kampagnerne op, med udgangspunkt i vores målgruppeanalyse. 

Annoncer for dem der har kigget på din virksomhed

Du har sikkert stødt på ordet før. Remarketing er et buzzword, der har kredset rundt indenfor digital marketing i en årrække

… og det er der en årsag til! Remarketing kan være yderst effektivt, hvis det bliver gjort på en intelligent måde. Med remarketing er det muligt at lave annoncering for dem, der allerede har vist interesse i din virksomhed. Du kan opstille regler for hvem du vil eksponere din annonce for. F.eks. dem der har besøgt en specifik side, efterladt en tabt kurv, eller noget helt tredje. 

Hvis dette bliver gjort intelligent, ud fra analyse af din data, kan det være en yderst lukrativ målgruppe, som skaber en høj konverteringsrate. 

Konverterer dine annoncer ikke? Prøv med Google shopping

Google shopping har de seneste år vist sig at være den mest effektive annonceringstype for mange webshops.

Et billede siger mere end tusinde ord og kunden kan se produktet direkte på Google. Dette skaber klare fordele, i forhold til de andre annonceringstyper. Da kunden kan se dit produkt, pris m.m. uden de skal lede efter det på din webshop. Kunderejsen er derfor så effektiv som muligt. Med smart shopping optimerer Google ved hjælp af algoritmer, hele tiden dine annoncer, så de bliver eksponeret for den mest relevante målgruppe. Hvis du har mange produkter på din webshop, er dette i de fleste tilfælde den bedste løsning for dig.  

Husker du at analysere på din data? - Det gør vi!

Hos Alpha Agency er alt vores arbejde baseret på data. Vi opdaterer jævnligt dine annoncer, specificerer målgrupper og ændre budstrategier, ud fra den data vi får ind gennem dine annoncer. Hvis der ikke bliver foretaget nogle ændringer på baggrund af data, er det umuligt at ramme det fulde potentiale for dine annoncer. 

 

Hos Alpha Agency sikrer vi derfor, at du får mest ud af dine annoncekroner.

populære spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Jeg vil gerne findes på Google af mine kunder, men hvordan gør jeg det bedst muligt? Hos Alpha Agency hjælper vi alle typer virksomheder med at optimere deres Google Ads arbejde.

Vi har samlet nogen af de spørgsmål vi ofte får her.

1.Hvordan bestemmes prisen på Google?

Når der annonceres på Google, betales der pr. klik. Prisen pr. klik bliver bestemt ud fra konkurrencen på det givne søgeord. Er der f.eks. mange konkurrenter der annoncerer på dit søgeord? Så vil klikprisen stige. Du skal altid holde klik pris op mod pris pr. konvertering. Hvis din pris pr. konvertering er lav i forhold til avancen på dit produkt eller din service, er det ikke en dårlig investering at betale en høj klikpris – tværtimod!

2.Hvad skal jeg forvente at betale til Google?

Det er helt op til dig selv! Du kan altid justere dit indrykningsbudget. Som grundregel skal man dog ikke starte for lavt, da du dermed ikke får brugbare data ind på din annoncering. Benyt derfor minimum 20-30 kroner pr. dag pr. kampagne. Selvfølgeligt afhænger dette af hvor mange annoncegrupper og annoncer du har sat op. 

3.Hvordan kommer jeg igang med Google Shopping?

Hvis du vil opsætte Google shopping på din Google Ads konto, skal du i førsteomgang oprette en konto i Google Merchant Center. Herefter skal du uploade dit produkt feed i Google Merchant center, som derefter skal godkendes til Google Shopping. Når feedet er godkendt, kan du oprette en shopping annonce i Google Ads.

4.Hvordan vises mine bannere på Ekstrabladet, BT m.f.?

Når der opsættes display annoncer på Google Ads, bliver annoncerne vist på partner websites, som f.eks. Ekstra Bladet og BT. Annoncerne bliver naturligvis kun vist for den defineret målgruppe. Derfor er det ikke alle, der ser de samme annoncer, når de surfer rundt på nettet.

5.Hvad er forskellen på Søgenetværk og Display annoncer?

Søgenetværks annoncer er tekstannoncer, imens displayannoncer er grafiske bannerannoncer.
De to annoncetyper bliver derfor eksponeret forskellige steder. Tekstannoncer bliver hovedsageligt vist på Google når der bliver lavet en specifik søgning, imens Displayannoncer bliver vist på et utal af forskellige hjemmesider. Hvis du gerne vil have en høj eksponering af din virksomhed, kan det derfor være relevant at benytte begge typer i dit marketingmix.   

Vores seneste Google Ads opgaver

Idéer der er blevet til virkelighed

Untitled-12Untitled-1
222
logo_11logo_11
logo_0888logo_0888
logo_18logo_18
logo_20logo_20
logo_26logo_26
logo_23logo_23
logo_36logo_36
logo_56logo_56
logo_33logo_33
logo_412logo_412
logo_53logo_53
logo_51logo_51
logo_48logo_48
logo_55logo_55