First stop Vordingborg – top tunet digital profil
Sådan top-tunede vi First Stop Vordingborgs digitale liv
First Stop Vordingborg hører under forhandlerkæden First Stop Danmark, og specialiserer sig i dæk til biler, MC og landbrug, men også klassiske discipliner som bremseservice, afbalancering, aircon service m.m.
Som specialist i dæk og centreret omkring individuel rådgivning og stærke kundeløsninger, er First Stop Vordingborg et oplagt sted at finde en trafiksikker dækløsning, det matcher den enkeltes behov
Udfordringen: Ingen hjemmeside eller online synlighed!
Som en travl og dygtig dækspecialist var det nødvendigt at kalde en anden specialist ind for hjælp til web og marketing. Vi talte første gang med First Stop Vordingborg i forbindelse med en større lancering af First Stop Danmark på kædeplan.
Det viste sig hurtigt, at der lå et stort uforløst potentiale, da Vordingborg-virksomheden aldrig har dyrket deres digitale muligheder. Af samme årsag var der ingen henvendelser via hjemmeside eller trafik generet fra de mange online markedsføringsmuligheder.
Indehaver First Stop Vordingborg
Resultater:
%
Flere brugere
%
Flere brugere
Flere brugere
%
Flere brugere
Resultatet: 655% øget organisk synlighed og 275+ henvendelser!
Vi er stolte over at have præsenteret og implementeret en løsning, hvor First Stop Vordingborg har været i pitstop og fået racerdæk på!
Løsningen har givet en stigning i den organiske synlighed på 655% og taget 718 store skridt frem i Googles resultatoversigter.
Den nye hjemmesides professionelle og konverteringsparate design og indhold har sammen med velvalgte søgeord givet 276 henvendelser, hvoraf 224 stammer fra organiske søgninger på Google.
(Grafen viser en stigende resultat af synlighed på Google)
Løsningen: Skræddersyet hjemmeside og målrettet SEO-løsning
Som en del af en større kæde, var det vigtigt at skræddersy en hjemmeside med en klar overordnet afsender, men individuel tilpasning til First Stop Vordingborg som virksomhed.
Hjemmesiden er bygget på en velsmurt WordPress-motor, som er kendt for brugervenlighed, funktionalitet på både mobil og desktop, mulighed for flot grafisk tilpasning samt fremragende rammer til søgemaskineoptimering.
SEO var nemlig indtænkt fra start som en vigtig markedsføringsstrategi. På baggrund af en grundig søgeordsanalyse fandt vi frem til 13 søgeord, udvalgt for at trække trafik til den nye hjemmeside. Denne strategi bygger på, at kunder med at specifikt behov indtaster det i Google (eller anden søgemaskine) og fra resultatoversigten klikker sig videre til First Stop Vordingborg. Her lander kunden på en unik landingsside, som vi har opsat – leveret med professionelle tekster og grafisk materiale.
Fordelen er, at First Stop Vordingborg får kunder ind på søgeord, hvor vi ved, kunden er så langt i sin købsproces, han eller hun er klar til at handle!
Se andre cases
First Stop – Sommerdæk 2020
Sommerdæk kampagne - 37+1 First Stop forhandlere "Dækket" ind! First Stop Danmark er ikke bare én virksomhed, men en kæde bestående af 37 danske og 1 færøsk dæk- og servicecentre. Alle de dygtige afdelinger har deres egen herre bag disken, men repræsenterer samme...
Nordic Backdrop – Prestashop
Drømmetyl – WordPress
First Stop Vordingbog – Top tunet digital profil First Stop Vordingborg hører under forhandlerkæden First Stop Danmark, og specialiserer sig i dæk til biler, MC og landbrug, men også klassiske discipliner som bremseservice, afbalancering, aircon service m.m. Som...